Kalite Politikamız

İzmir, Ağustos 2015
 
Dünyanın en büyük boya üreticisi AkzoNobel Topluluğu’nun mensubu olarak, faaliyetlerimizi ahşap, bobin, oto tamir ve plastik boyaları alanlarında sürdürüyoruz. Tasarladığımız ürünleri stratejik ortağımız Kansai Altan ve AkzoNobel topluluğu bünyesindeki diğer şirketlere ürettirip, müşterilerimize tam olarak ihtiyaç duydukları ürünleri sunuyoruz.
 
Müşterilerimizle uzun dönemli ve karşılıklı fayda sağlamaya yönelik ilişkiler kurmaya ve müşteri odaklı düşünmeye önem veriyoruz. Müşterilerimizin proseslerini iyileştirmelerine yardımcı oluyor ve geri bildirimlerini titizlikle değerlendiriyoruz. Geleceğimizin sadece müşterilerimizin başarısını artıran ürün ve hizmetlerle güvence altında olacağının bilincindeyiz.
 
Müşteri beklentilerinin ancak bilinçli bir iş gücüyle karşılanabileceği düşüncesiyle çalışanlarımıza gereken eğitimleri veriyoruz. Çalışanlarımızın ürün, proses ve hizmetleri geliştirmek için öneriler yapmasını teşvik ediyoruz. Kalite yönetim sistemimizdeki süreçlerin performanslarını göstergelerle ölçüyor ve geliştirmeye çalışıyoruz. Kalite yönetim sistemimizin ISO 9001 uygunluğunu sağlıyoruz.
 
Müşterilerimizin güvendiği ve öncelikli tercih ettiği bir kuruluş olmaya yönelik çabalarımızı sürdüreceğiz.
 
Eyüp Altan 
Genel Müdür